1950 december 2-án születtem Újpesten, ahol közgazdasági technikumot végeztem . Az Egyesült Izzóban 1971-ben helyezkedtem el, ahol 24 évig dolgoztam....
1954-ben a Vákuumtechnikai Gépgyár megnyitása (1953. május 1.) után kezdtem dolgozni az...
Jól emlékszem arra a napra, 1981. április 1-ét írtunk és én telve önbizalommal és az akkori Gazdasági igazgató (Kiss Attila)...
...1983-tól az Egyesült Izzó-és Villamossági Rt (később Tungsram Rt. GE Hungary Rt.) Hajduböször-ményi Alkatrész gyárának ( később Vákuumtechnikai Alkatrész és Gépgyár) főkönyvelője lett.
1962-tõl dolgozott a Tungsramnál. 1968-ban nevezték ki a TMK Elektromos osztálya vezetőjének....
Károly még adós a róla szóló információkkal
Családunkat, mint osztályellenséget 1948-ban internáltak Pasarétről egy kis pilisi faluba...
Balogh Béla 1967 őszén kezdett a Félvezető Fejlesztési Főosztályon, mint fejlesztő mérnök. Később vezető technológus, konstruktőr, majd a fejlesztés helyettes vezetője lett.
1954-ben a Mintagépgyár Szerkesztésében kezdtem a "tungsramos" pályafutásom. Amikor 1955-ben kitelepítették a Szerkesztés egy részét a VTG-be, tagja voltam a csapatnak....
András még adós a róla szóló információkkal
Imre még adós a róla szóló információkkal
Péter még adós a róla szóló információkkal
22 éves koromban, 1975 január 1-től lettem Tungsramos. Korábban IBM Hollerith lyukkártyás gépeket javítottam, amelyből jó néhány volt a GAFO (Gépi Adatfeldolgozó Osztály) területén...
Tamás még adós a róla szóló információkkal
1980. és 2010. között dolgoztam az Egyesült Izzó - Tungsram - GE-ben. Sokáig a Fénycső és Gázkisülőlámpa, majd az egyesített Fényforrás Értékesítésen ...
Jól emlékszem,1970. január 2-án léptem be az Egyesült Izzóba,elsősorban mint kosárlabda játékos és mint épületgépész műszaki ellenőr....
Tungsramos pályám részletezését az Arcképek 2005-ös kiadása tartalmazza. Megjelenésekor két unokás nyugdíjas voltam, azóta egy fiú is van a négy között....
15 éves koromban kerültem a Tungsram nagy családjába mint ösztöndíjas. A Landler Jenő Gépipari Technikumban végeztem középiskolai tanulmányaimat....
Az Arcképek 2005-ös kiadása összefoglalja, hogy mi történt velem a Váci út 77-ben 1998-ig. Utána életem egy egészen új korszaka kezdődött...
1974-ben kezdtem a VTG-Szereldében dolgozni és innen küldtek el 30 évvel később. Voltam diszpécser, üzemmérnök, szerelésvezető és projektvezető...
Attila még adós a róla szóló információkkal
Feri még adós a róla szóló információkkal
Szakács voltam Bagdadban a Tungsramnál.
Magdi még adós a róla szóló információkkal
A TUNGSRAM-ban - hat év géptervezői gyakorlat után - a vállalatnál folyt gépkonstrukciós tevékenység vezetője voltam főkonstruktőrként harminc éven keresztül.....
A VTG-ben töltött 42 éve diszpécserként, géptervezőként, főkonstruktőrként, főmérnökként és gyárigazgatóként telt.
1939-ben születtem Budapesten. Gimnáziumi tanulmányaimat az Újpesti Könyves Kálmán Gimnáziumban végeztem....
1973. Szeptember 3-án kezdtem a Nagykanizsai gyárban (akkor EIVRT). Karbantartó lakatos voltam, nappalos és állandó éjszakás műszakokban...
1968 - ban nagynéném ajánlásával egy interjúsorozat után Dr. Pitrof Pál vett fel rendszerszervezőnek a TUNGSRAM Szervezési Osztályára. ....
Tungsram-nál dolgoztam 1962 - 1988 között, mint
üzemvezető (Szolg. gy.e, villamos üzem), mint létesítmény főmérnök, Tanzánia 1983 - 1984, s mint osztályvezető (szolg. gy.e. energiagazdálkodás)
Trubek Ferenc vagyok, 1977-ben igazoltam az Izzólámpa Értékesítési Főosztályra indiai, pakisztáni, később közel-keleti üzletkötőként....
Várhegyi Sándor vagyok Budapesten születtem, pontosabban Újpesten, 1967-ben ipari tanulóként kerültem a VTG-be...